Hej hur mår alla??XD

hejhej alla:P
idag har jag varit med angela och tova det var riktigt kul:D vi gunga typ och kolla på film och hade myss hahaXD
just nu sitter jag vid datan och har huvudvärk:( och så lyssnar jag på suddenly i see av KT Tunstall tror jag och på paramore when i caught myself dom är jätte bra:D imorgon ska jag vara med min kära emma haha det käns som det var hundra år sen jag träffa henne:'( och det var typ två veckor sen , vi är liksom bästisar memn hon har typ aldrig tid:( men imorn ska vi vara och det kommer att bli bäst hahaXD men nu ska jag bara lyssna på musik och radera en massa fula gammla bilder på mig när jag var fjortis jag vill liksom inte ha kvar dom:S



                                                                  hade bra puss // katja

Kommentarer
Postat av: Angie .

HEJSAN SÖTNOS!

Å, headern blev som sagt jättesöt.Kul vettefan, inte för er, I was a fucking pain in the ass.. Well! Det får väl bli bättre nästan gång!

Puss ;*

2009-07-29 @ 22:38:58
URL: http://yeahrockondude.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0