tja hur mår alla då??;)

hej hur mår ni då?? jag mår bra fast jag börjar hata alla... idag gjorde angie slut med sin kille om han fatta det, vi vet inte om han gjorde det:S idag har jag varit med angela vi gick till trånkan och köpte chips och chocklad hah fetton vi vetXD och sen gick vi hem och dasade dancmatta det var rikyigt kul fast vi sög så mkt haha men ändå så ägde jag angela typ hon van typ två gånger av tjugo haha:D sen var jag angela och tova riktigt kul vi gunga på en stor gunga och jag höl på att ramla av hjälp!!:O haha sen vissla några små killar åt oss tyå tussen gångerXD haha smotingar.
sen stack vi hem till angela och hade myss och snacka hehe riktigt kul;P så men nu ska jag fixa min blogg lite finare och svara på hundra år gammla komentarer hehe.


                                                                                 ha det så bra puss // katja;)

Kommentarer
Postat av: Angie .

Hatar att jag vill ha honom tillbaka >.< Fy.

Och förresten så du katja.. du är jättesöt!

2009-07-29 @ 22:40:20
URL: http://yeahrockondude.blogg.se/
Postat av: Angie .

Hatar att jag vill ha honom tillbaka >.< Fy.

Och förresten så du katja.. du är jättesöt!

2009-07-29 @ 22:41:06
URL: http://yeahrockondude.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0