hej hej!

hej idag har jag och min syster tova typ leggat i sängen och slappat tills typ fyra vi börja bråka jätte många gånger haha kul:D
sen klockan fyra gick vi ut för att möta våran kompis angela hon hade varit hos jarri hennes kille...
det regnade då och vi hoppade och sprang i vatten pölar det var skit kul vi blev helt dy blöta haha. sen gick vi och gunga på en jätte stor gunga och jag fick börja så klart asså shit jag höl på och dö det var skit läskigt men skit kul haha jag typ bara jag får ingen luft och så skrek jag och sen börja jag ass garva och så höl jag på så i några minuter och bara garva och skrek men deet var fan bland det läskigaste jag varit med om förutom när jag gjorde fart det kändes som jag skulle ramla av fan va jag var rädd för jag är ju typ lite höjd rädd liksom och så gud det var skit läskigt:o
det som är så bra med angela är att hon bor fyra våningar över oss vi bor ju i samma trapp hus skit bra så när vi kom hem hoppa jag i duschen och sen gick jag och tova upp till angela i pyjamas(vet inte hur det stavas:O) och morgonsock, när vi kom upp gjorde vi varm choklad och åt bulle sen la vi oss i angelas säng väldigt trångt och bara snacka haha sen kom hennes syrra och mossa oss hon är fem jätte sötXD sen gick vi ut igen och köpte godis mmmm haha sen satt vi i trapphuset och snacka ett tag:P sen kom jag hem och fixa med min blogg och allt blev ju cp men sen kom tove till undsättning och rädda mig haha hon är en ängel:P men nu kommer lite bilder:phaha angela och tovaXD
angela visst är hon sött:D
tova min söta lilla tvilling:P
och så fulla lilla jag haha:D
haha driv bild på migXD och så om ni undrar så har jag typ alltid olik still men jag byter inte det är bara så att jag tar på mig vad jag känner för och det är ofta olika haha

men aja nu måste jag gå ha det

Kommentarer
Postat av: Angie .

Du har minst sagt lyckats med bloggen! Skitsnygg design fan ;D Och härliga bilder :D Ja, dagen var BÄST idag. Minst sagt! Imorgon blir lika underbar, eller hur bästis <3? Och nej jag är inte söt -.- Inte jämfört med dig -.-

Sv: Jag antar väl det. Utan er vore allt så trist och tomt! :( Och du har rätt i allt du skrev, såsom vanligt. Du har alltid rätt! Och du lyssnar när man snackar o du förstår också, det är ju bra. Ja..



Tack gumsan, pusselipuss.

2009-06-12 @ 22:08:02
URL: http://yeahrockondude.blogg.se/
Postat av: Angie .

Oj juste, en sak till.



Nej, ett liv utan smärta och kärlek och hat vore väl inte det bästa.

Men just nu orkar jag inte bry mig. Jag vill bara vara utan allt sådant (eller kanske inte kärlek), även om det är för en liten, liten stund.

2009-06-12 @ 22:23:04
URL: http://yeahrockondude.blogg.se/
Postat av: Angie .

Haha, lugn, de tyckte bara att du var rolig ;D Och det är gulligt att vara lite.. ovetande!!



Jo, jag vet men Han var en jävla idiot, jag menar, hallå, vem fan dumpar KATJA!? Jävla ashole fan.



Men du är jättesöt gumsan! Jag är inget jämfört med dig, lovar! Att jag har kille har väl inget me saken att göra.. ;P



Imorgon blir wuderbart ( = toppen ) och jag la till dig som länk på my bloggis :D Hare toppen gullnull! ;D

2009-06-12 @ 22:44:27
URL: http://yeahrockondude.blogg.se/
Postat av: ävelicious

i know, dom e såå sexiga :D:D mohaha

jag mår inte bra alls just nu är otroligt orolig.. :/ sj då?

2009-06-12 @ 23:00:41
URL: http://evehedberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

klubba <3

2009-06-12 @ 23:14:33
URL: http://www.metrobloggen.se/JenniferLindberg
Postat av: Yrla Virvla VirvelFlicka

sv: JAG MÅR BRA ;D haha

2009-06-12 @ 23:15:09
URL: http://iirla.blogg.se/
Postat av: yasmine the one and only

yes jag är i v 15 så jag är gravid.

kan mkt? ja en del hehe. men det i bloggen är kopierat från nyhetesbrebet man får som gravid varje vecka.

Allt bra`annars? krams

2009-06-12 @ 23:47:31
URL: http://yasminegill.blogg.se/
Postat av: Kia

svar: aah, jag tycker talang är bra! :) Om du skulle ställa upp i talang vad skulle du göra då?

Jag kollade på en film nyss, själv? :)

2009-06-13 @ 14:13:15
URL: http://kia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0